نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
هنوز هم به خرید او اعتراض دارید ؟ فاصله ای اندک تا برترین گلزنان اروپا

هنوز هم به خرید او اعتراض دارید ؟ فاصله ای اندک تا برترین گلزنان اروپا

با وجود عملکرد نسبتا خوب گونسالو ایگوایین در دیدارهای اخیر تیم یوونتوس و آمار ایده ال گل های زده ی او، هنوز تردیدهایی در مورد خرید او وجود دارد و بسیاری به این موضوع واکنش نشان داده اند.

 

شاید اگر ضربه ی سری که در دیدار مقابل سویا به تیر خورد، گل می شد، خیلی از این صحبت ها در مورد عملکرد وی پیش نمی آمد، اما همچنان در در 11 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا به طور مستقیم در 9 گل دخالت داشته (5 گل و 4 پاس گل) . بنابراین در موقعیت سازی در بالاترین سطح هم بد نبوده است و نمیتوان وی را بازیکنی تک بُعدی دانست. همچنین وی فصل پیش در 35 بازی در سری آ، علاوه بر 36 گلی که زد، 51 موقعیت نیز برای هم تیمی هایش خلق کرد => در کمال ناباوری متوسط خلق موقعیتش (1.45) > متوسط گلش (1.02) بوده است!

 

موجی مدیر اسبق یووه نیز گفت:

 

من هم اگر در راس کار بودم، همین کار را می کردم (فروش پوگبا با قیمت درست و خرید ایگوایین) ، آن هم چشم بسته! ایگوآیین بازیکن بسیار تعیین کننده تری است و با خرید وی، شانس یووه برای فتح لیگ قهرمانان افزایش پیدا خواهد کرد.

 

گفتنی است ایگوآیین در سال 2016 در هر بازی یک گل زده و در این زمینه از مسی هم بهتر کار کرده است ( اینجا منظور بازیکن بهتر نسبت به مسی نیست و بحث عملکردی است ). در زمینۀ متوسط گل در یک سال اخیر در پنج لیگ معتبر اروپایی فعلا در رده ی چهارم می باشد و اختلاف نجومی هم با 3 نفر اول ندارد، به خصوص با رونالدو.

 

بالاترین متوسط گل در 5 لیگ معتبر اروپایی در 1 سال اخیر :

 

زلاتان = 1.22 ― سوآرز = 1.16 ― رونالدو = 1.047 ― ایگووایین = 1.043 ― لواندوفسکی = 1.00.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: